دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

سلام
بسیا عالی و خوب من که راضی هستم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ترانه ی مادری

" ترانه ی مادری "

دست نوازش تورو
به کل دنیا نمیدم
بانغمه ی لالاییت
صدای عشق و شنیدم

.

پشت نقاب خنده هات
دلواپسی و غصه بود
وقتی کنار تو بودم
غصه ها توی قصه بود

.

تو بند تنهایی خود
دلم کرده هوای تو
چشمای من فدای تو ۲

.

بعد از خدای مهربون
سجده کنم برای تو
چشمای من فدای تو ۲

.

کاش می شد بوسه زنم
دست و پای قشنگ تو
وجودم از وجودته
کاش می شدم به رنگ تو

.

تموم عمرم و میدم
برا یه لحظه دیدنت
عادت نکرده ام هنوز
سخته برام نبودنت

.

تو بند تنهایی خود
دلم کرده هوای تو
چشمای من فدای تو ۲

.

بعد از خدای مهربون
سجده کنم برای تو
چشمای من فدای تو ۲

.

قالب: ترانه
حبیب رضایی رازلیقی

ـــــ

  • ۰۰/۰۲/۰۸
  • حبیب رضائی رازلیقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی