دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

سلام
بسیا عالی و خوب من که راضی هستم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حسرت دیدار

( حسرت دیدار )


گوزلریم نن یاش آخور  ئوز سر و سامانیم نن

جانا گلدی ئورگیم  حالی پریشانیم نن


ای منیم طالعی آشفته  سنه واردی گله م

چوخلو گوردیم آجی لیق  همدم جانانیم نن


ئورگیم تنگه گلوب   سینه ده زندانی اولوب

درد، چوخدور کی دیم  غصه ی پنهانیم نن


یارادوبور نجه آلله  آلا گوزلی صنمی

بیر باخیش آیری سالار  مکتب و ایمانیم نن


یولمی؟ گر چی خطا  گئتمیشم امّا بیر عـمور

قاپوون سائلی یم  دیده ی بارانیم نن


لاله گون اولسادا دریا  گوزومون یاشی لن

انتظارون چکرم،  سینه ی طوفانیم نن


آیریلیق باشه گلین جک  یاشاماز شاد ئورگیم

یازارام شعر و غزل   ناله و افغانیم نن


منتظر گوزلریم آیا  گورجک گلمه گووِی

گلمسون گر ئولرم بو غم وهجرانیم نن


یوخدی چاره بو (حبیبه ) ئورگی قانه دونوب

گون باتاندا یانارام، بو یارالی جانیم نن



شاعر : حبیب رضائی رازلیقی 



ترجمه


از چشمانم خون جاریست از بی سرو سامانیم

به جان آمده دلم از  حال پریشانم


ای طالع آشفته ی من از تو دارم گله

جفای بسیار دیدم از همدم و جانانم


دل زندانی شده در سینه ام به تنگ آمده

درد بسیار است چه بگویم از غصه ی پنهانم


بنگر چه آفریده خدا ، صنمی با چشمان درشت

که بایک نگاهش فاصله میگیرم از دین و ایمانم


اگر راه  خطا رفتم و گمراه بودم اما یک عمر

سائل درگاهت بودم با دیده ی بارانیم 


اگر دریا لاله گون شود با خوناب اشکم

به انتظارت مینشینم باسینه ی طوفانیم 


این جدایی پایان نیابد دلم شاد نخواهد شد

شعر و غزل مینویسم با ناله و افغان 


آیا این چشمان منتظر آمدنت را خواهد دید؟

گر نیایی میمیرم از غم و هجران


نیست چاره به (حبیب) که دلش خون شده است

هر غروب آفتاب میسوزم با این زخم خورده جانم


  • ۹۸/۰۵/۰۳
  • حبیب رضائی رازلیقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی