دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

سلام
بسیا عالی و خوب من که راضی هستم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

چشم به راه

( چشم به راه )


بی تو گر رُسوایِ هر، میخانهِ مـن

شمعِ من هستی ، تو را پروانهِ من


میکـده شـد مَنزلـم ، از هجـر یـار

درفـراقـت سوختـم ، ویرانـهِ مـن


ای نگـارَم، بـُرده ای ، یَغمـا دلــم

چشم و گوشم بسته ای، دیوانهِ من


دیده شد پراَشک و ، من درانتظـار

منتظـر بـودم تـو را ، در خانهِ من


گرچه صیدَت گشتـه ام ، امـّا هنوز

شاد و خرّم زیـن ، اسارت خانهِ من


استخوانـم نَـرم شُـد ، فـریـادهـا

بـادِه درمـانم شَـوَد ، مستـانهِ من


آشنـایی گفـت زاری ، از چـه رو؟

گفتمَـش با دل خوشی، بیگانـه من


جـانِ مـن ارزش نـدارد ، در رَهَـت

سربـه دیدارَت دَهـم ، مَردانـهِ مـن


گـاه وَصلـم گَـر شـوَد ، بـا دلبـَرم

دل به راهَـت می دهَم ، جانانهِ من


سنگ قبرم ای(حبیبـم)، حـَـک شود

منتظر هستـم ، به تُربـت خانـهِ من


         حبیب رضائی رازلیقی

        مورخ  ۱۳۹۵/۱/۲۹ 


اللهم عجل لولیک الفرج

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 شعر بر وزن 

فاعلاتن  فاعلاتن  فاعلن

متحدالارکان

بحر  رمل مثمن محذوف

                                 

  • ۹۵/۰۱/۳۱
  • حبیب رضائی رازلیقی

نظرات (۱)

با سلام و عرض ادب
استاد ارجمند 
خدا را شاکرم افتخاری نصیبم گردید
وبلاگ زیبا و اشعار پرمحتوایتان ببینم
با اجازه شما 
این وبلاگ را لینک کردم
انشالله راضی باشید
ومن اله توفیق
پاسخ:
سلام برادرم و نیز استاد خوبم 
شما لطف دارید 
اختیاردارید استاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی