دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

سلام
بسیا عالی و خوب من که راضی هستم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

چشم خمار

بنام خدا


(چشم خمار)


چَشمان خُمارت بُرد ، دل ازمنِ دیوانـه

برگِرد تو میگردم، ای شمع چو پروانه


ساقی برسان باده،این جام تهی گشته

مستم  ز شرابِ  تو ، با بادهٔ  مستانـه


سوزانده تن و جانم، بنگرشَررِ عشقت  

آتش  زده برجانم ، هم سوختهِ کاشانه


من اهل خراباتم  ، مکتب نَروَم  هرگز

آموختم  از پیری ، این حکمتِ  رِندانه


در رونق  بازارت، گُم گشته  مَتاعِ من

وا مانده تهیدستم ، گم کرده  رَه خانه


آن خنجرِ ابرویت ، این سینهٔ چاکِ  من

دادم  بَرِ میخانه  ، جان بر رخِ جانانــه


شد حلقه دارِ من ، گیسویِ کمندِ تـو

اسرارِ نهانِ من ، نقلِ می  و  میخانه


صد فتنه بپا کرده ، چشمانِ خمارِ تــو

در میکده غوغا شد ، بر نرگسِ فتـّانه 


ما را نبَوَد مأمن، میخانه  شده  منزل

نوشیم  شرابِ  سرخ ، پیمانه و پیمانه


راز دل عاشق را ، بنگار(حبیب)امشب

این قصهٔ طولانی، امشب شده افسانه


          مورخ ۹۴/۱۰/۲

         حبیب رضایی رازلیقی


  

  • ۹۴/۱۰/۰۳
  • حبیب رضائی رازلیقی

نظرات (۱)

  • پروانه ...
  • عالی...
    خوش حال میشم از وب منم دیدن کنید و نظر بزارید
    پاسخ:
    سلام ممنون از تاییدتان من کمی به امورات سایت نا آشنا هستم لذا زمان میبره یاد بگیرم باعث افتخارمه از وب شما دیدن کنم ....یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی