دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

دفتر شعر حبیب رضایی رازلیقی

رنج وصالت بکشم چون بسی ، نوبت خود را ندهم بر کسی

سلام
بسیا عالی و خوب من که راضی هستم

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سرود


( ماه روی نیزه ها )


هرچه دارم از تو دارم

نیست طاقت بی قرارم

بنگر ای فرزندِ زهرا

یک نظر بر حالِ زارم

نامِ زیبایِ تو باشد

آبرویم ، اعتبارم


خاکِ مزارت شفا

هدیه یِ خوبِ خدا

ماهِ رویِ نیزه ها

شافعِ روز جزا


....ثارالله  .... ثارالله


عاشقِ زارِ تو هستم

من که بیمارِ تو هستم

بر همه دنیا ببالم

چون که زوارِ تو هستم

در دو عالم سر فرازم

که عزادارِ تو هستم


خاکِ مزارت شفا

هدیه یِ خوبِ خدا

ماهِ رویِ نیزه ها

شافعِ روزِ جزا


....ثارالله  ....ثارالله 


شاهِ من ماهِ مُنیرم

من غلامی سر به زیرم

دستِ من بر دامنِ تو 

پیش از آنی که بمیرم

درگشا  تا کربلا را

من زِ دستانِ تو گیرم


خاکِ مزارت شفا

هدیه یِ خوب خدا

ماهِ رویِ نیزه ها

شافعِ روزِ جزا


....ثارالله  ....ثارالله 


ای که هستی آرزویم

عشقِ خود را در تو جویم

سرمه ام خاکِ مزارت

کفشِ زوارِ تو بویم

رو سیاهم گرچه آقا

عمریه مدحِ تو گویم


خاکِ مزارت شفا

هدیه یِ خوبِ خدا

ماهِ رویِ نیزه ها

شافعِ روزِ جزا


....ثارالله  .... ثارالله 


بر مزارت دستِ خالی

آمدم   دارم سوالی

میشود اینجا بمیرم ؟

دفن گردم این حوالی

سنگِ قبرم فرش گردد

بر قدم هایِ اَهالی


خاکِ مزارت شفا

هدیه یِ خوبِ خدا

ماهِ رویِ نیزه ها

شافعِ روزِ جزا


.... ثارالله  .... ثارالله 


من فدایِ روحِ پاکت

پیکرِ صد چاک چاکت

میگذارم  عاشقانه

صورتم را رویِ خاکت

تا سحرگه می نگارم

نوحه هایِ سوزناکت


خاکِ مزارتِ شفا

هدیه یِ خوبِ خدا

ماهِ روی نیزه ها

شافعِ روزِ جزا


.... ثارالله  .... ثارالله 


نورِ چشمِ مصطفی یی

دردمندان را دوایی

ناجیِ دینِ محمّد ص

ای (حبیبِ ) کبریایی

شافعِ روزِ جزایی

روح و جانم را صفایی


خاکِ مزارت شفا

هدیه یِ خوبِ خدا

ماهِ رویِ نیزه ها

شافعِ روزِ جزا


.... ثارالله  .... ثارالله 


........حبیب رضائی رازلیقی


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


قالب : ترجیع بند (اندکی متفاوت)

وزن : فعلاتن فعلاتن

بحر : رمل مربع مخبون سالم

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • حبیب رضائی رازلیقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی